Wednesday 31 October 2007

KESIAN DINAH

KOMTAR-KOMTAR apa nak jadi dgn KOMTAR. Mana dia peruntukkan 10 juta dok canang pi canang mai habok pun tarak. Tengoklah betapa sempoinya toilet KOMTAR sehingga mengakibatkan kecederaan pada Dinah. All she did was pi toilet macam biasa sebelum aku tutup kedai. Standing infornt of the sink dok pebetoi rambut n suddenly the sink just jatuh seketoi atas dia hit her knee n she fell lepas tu masa dah jatuh tu she cut her finger. Lepas tu kakak dia lari mai kat aku macam orang gila maakkkkkkkkkk tangan dinah berdarah. Panik laaa semua masa tu aku dgn budak2 n some myanmar dalam kedai. Darah menitik-nitik laju. Tawakkal tinggai depa kat kedai lari pi cari pak guard atau sapa2 yg ada. punya nak jadi cerita sapa pun takdak. Call zalman pun tak dapat. call adik aku haaa pi cari pdc setia urus dekat surau. pi cari depa baguih dok tgk tv. soo habaqlaaa kata ni sinki toilet jatuh pecah kena anak saya tau dia kata apa? haaa pi cari Bangla suruh depa clear. Aku naik tokseh laaaa cari Bangla nak buat apa kepala hotak benda tu jatuh ataih anak aku bangla nak buat apa depa doktor ka? haaa baru kelam kabut angkat pungkok mai tgk. nasib baiklah aku teringat nak tangkap gambaq semua.then bapa dia mai bawak pi klinik. nasib baiklah luka tu tak dalam, tapi kaki out tak boleh jalan. hari yg kena kaki tak nampak bengkak lepas 1 hari haaa dia mula nampak macam teloq dah lani.


Lutut dia lani dah bengkak macam teluq. Nak jalan pun tak boleh.


dan lihatlah siling toilet yang anytime boleh runtuh atas sapa2 yg sedang melabor.

3 comments:

shopaholic and friends said...

omg! bageroo betoi urusetia pdc. jgn lepaihkan depa wei. kesian dinah.

sabrina said...

haaa intan depa reply balik surat aku kata alasan tak munasabah.i am soo going to the press

shopaholic and friends said...

go go go must go