Wednesday 21 November 2007

Day 5

Yes i did it, i did it, hi hi yessss 15 minutes frm rumah mak aku sampai ke KOMTAR. Ha ha we'll see lama mana dapat bertahan. Dalam perjalanan i observed many things. Today for instance, ada org khianat atau tak puas hati kat project Time Square by Ivory Properties depa baling cat habih kat semua dia punya papan iklan warna pink. Rasa-rasa pompuan ka???? (pasai pink)Anyway a little update frm yesterday, tepat jam 3.15 black out. Aku dalam kegelapan infact seluruh KOMTAR dan Penang Road dalam kegelapan. Tunggu punya tunggu karan tak mai-mai jugak. So aku pun keluaqlah pi cari berita apa dok jadi kat depan. Dalam pada dok perati orang kat situ aku terlihat kelibat seseorang yang aku kenali yang memang sudah lama aku mencari. Yaaaaaa aku nampak Shidah. Mak oiiiii dok slim mlim macam anak dara youuuu. Aku pun apa lagi oit Shidah hah terkejut dia pun. Tak cam apa kot pasai tgk aku dah membesar bagai johan kan lani. Haaaa bersalam berdakaplah lepaih tu. Hilang rasa rindu terpendam. Nampak dia steady lani tak serabai. Lani dia kerja kat Focus estate as Sales n Admin Exec. baguihlaaa tu.... Aku seronoks semalam walaupun terpaksa tutup kedai awai. Ya laaaa aku nak meniaga apa kalau tak dak karan. Kak Pah kata pasang lilin lepaih tu menariii. Hmmmmm rasa-rasa laku tak??? He he he....

3 comments:

shopaholic and friends said...

fuyoo..terrer terrer soccermom. anyway aku sukalah project time square tu. pasai pa plak got people dengki? shopping complexes tak cukup kat penang la. and shidah hehe dia tak tanya aku ka? hehe

sabrina said...

he he he he tak tanya pulaks. dia macam blur-blur dia jugaks dok katalah dah lost contact semua org. takpa2 nanti open house tahun depan insya allah aku jemputs dia ok.

shopaholic and friends said...

sab - muahahahahahahahah jejak kasih!!! muahahahahahahahha