Friday 16 November 2007

Last Day of School

Yaaaa maka bermulalah cuti sekolah. Kantoi, fening, stress, tension bagi ibubapa-ibubapa yang seangkatan dengan aku. Rasanyalah kan sebab itu yang aku rasa. Mana aku nak pi post depa cuti sekolah ni. Bukan apa kesian kat depa dah cuti sekolah nak kena bangkit awai2 pagi ikut aku pi kedai then duduk sampai malam. Pi Kpg Makam depa dah boringg nanti dok telepon 1 hari sampai 10-20 kali mak boringggggg! Adoiii.... fening aku. Anybody ada tak idea-idea bernas where I can send them for summer camp ka school holiday program kaa in Penang. May i remind u Penang!!! Any suggestions feel free to do so. And also I'm looking for tution class for them as well semasa cuti sekolah ni. Kalau sapa-sapa tau please let me know. Kantoi-kantoi..... dia dok mai dah, dok mai dah fening......

6 comments:

shopaholic and friends said...

nak summer apa sab oii...its always summer in here in msia. i think we shd do this business la. buat masa school holiday saja. we shall call it..hmm....sh (school holiday) camp. huh? how? so lame eh. but good start ey.

Lady Gargle said...

Hurrah! No school means less traffic :D

have fun ;)

Farhana said...

hahahaha GOOD LUCK!

mai KLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL. :)

sabrina said...

hi hi hi kantoiiiii dok nampak dah memang tak dak.

Matapena said...

Summer holidays ke winter holidays Sab oiii

Matapena said...

Sab, nak tanya sikit. I saw Zalman's blog and I have to say... it is very educational eh?

:)