Friday 13 June 2008

Pantai Kerachut

7/06/2008
Kami sekeluarga pi hiking ke Pantai Kerachut. Man carry Falisha while I carry the big bag. macam nak terkeluaq bahu aku. Not bad at all we manage to reach there dalam masa 1 suku jam. Estimate time yg dipaparkan was 2 hours so not bad lah. The girls steadylah after hiking masih bertenaga pi swimming. Pantainya so beautiful pijak kaki tak lekat pasiaq you.. Masa pi semua steadylah masa balik agak slow sikit sebab penat mandi. Aku bawa Falisha pulak halfway yg tu lagi balayello. Aisehman dia boleh lena aku macam nak terterap. Nasib baiklah lepas pass over kat Man aku buat the split. Ntah camna licin sebab hujan kan aku pijak daun teruih split. Anak2 semua sorak hurayyy mak buat split. Kureng betoi..... anyways it was fun. The girls had fun n so did we. Kena buat selalu nih. next trip Mukahead.




3 comments:

Anak Ayah said...

Fuhh, kacak sungguh suami mu. Padanlah dengan bini dia yang lawa.

shopaholic and friends said...

erghh..aktiviti sebegini, i'll pass la. torturing babe, torturing!

sabrina said...

kak da - heheheh....makasih makasih

intan- haru blues laaa fun aktiviti maaa.