Monday 9 June 2008

UPDATES......

17/05/2008

Sorrylah naaa tersangat lamanya baru nak posting. Punya malaih la rasa....... Ok seingat-ingat aku kiranya yang happening-pening laaa was the PFS Reunion . Depa buat kat tepi laut dekat dengan CAFE DO RE MI. Alaaa yang masuk tv hari tu depa duduk atas pokok. Sampai dalam pukui 4.30 camtu. Huaaaaa aktiviti-aktivitinya bernas sekali. Sampai-sampai jaaaa bukan nak pi suai kenai dgn bini-bini lain, kami pi terpa naik banana boat. Aku rasa kami family yang rasmi dulu. Hehehe bukan apa teringin punya lama nak naik benda tu semua so inilah masanya tanpa rasa ragu-ragu dan malu. Lagipun pree apa lagi pederaih laaa. Lepaih tu naiklah segala jet ski, kuda apa-apa boat yg ada semua naik. Kira puaihlah.... As for the makan-makan not bad depa bakaq kambing sekoq then ada briyani semua ok lah. Budak-budak yang paling seronok sekali termasuk dgn mak dia lah kan. Kami lepak situ sampai 12 malam tu pun pasai hujan kalau tak aku rasa lama lagi. Sorry gambaq kami tadak pasai semua masuk laut sapa yang nak tangkap gambaq kan. Yang ada cuma gambaq Man n the geng.

28/05/2008


HAPPY BIRTHDAY YASMINE!!

Cukuplah umuq anak dara aku 12 tahun. Pi lah buat ic kat dia. Depa punya seronok pi buat ic pasaipa tak tau macam dapat lesen pulak. Hmmm kita dulu macam tu jugak kot naaa. Tak buatlah parti apa pun cuma beli kek saja. Nanti aku masukkan gambaqnya.



01/06/2008

TAEKWAN-DO TOURNAMENT

Seperti tahun-tahun yang sebelumnya anak aku mesti masuk punya. So this year Min agak kureng mengumpul pingat. Pasaipa tak tau macam angau jaaa. Hmm.... Min cuma dapat gangsa untuk tema pattern n that was against the boys so oklah. As for Dinah improvement ada. Dia dapat pingat emas untuk team pattern, perak untuk individul dan sparring. Tahun ni tak dapat amik video pasai hang tadak lah Farid oii. Depa kata kurang semangat hang tak dak. Hehehe... So gambaq sajalah untuk tatapan anda.


Dinah in Team Pattern

Yasmine in Team Pattern

Bersama pingat-pingat mereka

The girls in Action


3 comments:

shopaholic and friends said...

come on min..u can do better than that. takpa sab, its just a phase. next year mesti ok balik aku rasa. dinah is soo big now eh. must get together eh nanti aku balik.

sabrina said...

haaa yes get together-gether. bila hang nak balik mai

shopaholic and friends said...

hujung bulannnzzzzzzzzz